Abc34 Canım ben adet günü evde test yaptım negatif çıktı. 10 gün gecikme ile kan verdim 76 çıktı sonucum. Yani geç döllenme olmuş. Adet olunmadığı sürece umut vardır bence ama önemli olan biraz kafaya takmamaya çalışmak ve çokta takip etmemek. Olacağı zaman oluyo bir şekilde 😊