Msb2018
Arkadaslar 28+3 hamileyim 11 kilo aldım zaten bu kiloda sadece göbekte ve kalcada :)
Ama söyle bi durum var karnım patlayacak gibi hem çok sert böyle nasıl anlatayım balon gibi yani çok gergin bide bütün yük asagıda. Hani gögüs altım cok normal göbek ve göbekten asagı cok şiş. Bu bebegin asagıda oldugunu mu gösteriyor ? Tecrübeli bilincli anneler cevapları bekliyorum
YeldaKarakolcuKk
29 uncu haftamda doktoruma gitmiştim ve 12 kilo aldım . Bebeğin pozisyonun yani başının aşağıda bunun normal olduğunu söylemişti.
Şimdi 31 haftadayım ve çok gerginim karnım çok şiş aynı dediğiniz gibi patlıcakmışım gibi bir his 😬
SinemOrkun
Benim akşamları ve yürüdüğüm zamanlar öyle oluyor. Okşayın biraz masaj yapın rahatlarsınız. 28+4üm ben de.