Midikka adetime 7 gün varken kan testim 0,100 çıktı daha sonra hamıle deyılım dedım ama belırtıler içimi yedı hep dayanamayıp 3 gün sonra gıdıp bıdaha kan verdim ve değerim 18,95 çıktı daha sonra evde gebelık testı yaptım ordada çift çizgi çıktı bugün yeniden kan verdim ve değerim 205