Merhaba arkadaşlar eritrosit ve lökosit çift + yaşıyan varmı şuan 29 haftalık gebeyim ve gebeligim basından beri taş dusuriyorum.bugun sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım sonuçlar bu şekilde doktor tek kullanımlık toz antibiyotik verdi ..Bu durumu yaşayan varmı acaba