EsraGlgr Merhaba , 28+1′im şeker yüklemesi yaptırmaya vaktim olmamıştı yarın gitmeyi düşünüyorum. 28 haftaya kadar yapılabilir diye biliyorum herhangi bir sıkıntı olmaz dimi yarın yaptırsam? Doktoruma sormak istedim ama ulaşamadım kendisine