Glshhhh94 34+3 haftaligiz ve covid oldum kizlar.normalde hareketli bebegim ama bikac gundur dahada bi hareketlendi cok öksürüyorum ondanmi rahatsiz oluyor acaba anlamadim.2 dk yatirmiyor beni cikcak gibi itiyor.Sizde varmi boyle bir durum?
Miniminakliya Glshhhh94 Bende 31. Haftamda oldum aynen bebegim zaten cok hareketliydi o dönemde daha cok hareketlenip resmen kaburgalarimi sıkıştirip nefesiz birakiyordu korkma ben saglikla dogurdum insallah sende saglicakla dogurursun gecmis olsun 🌸 Ekleme: benimde cok kotu oksurugum vardi cok agir atlattim korkma kolaylikla atlatirsin insallah 😘
Ece003 Glshhhh94 bende aynı durumdayım 36. Haftadayım haraketleri çok azaldı panik içindeyim sürekli bu gün 4. Günüm karantinada biran önce bitsede doktora gidebilsem
Glshhhh94 poyrazinannesi1 sizede gecmis olsun insallah hizlica atlatiriz korkarak bi an once bitsin diye bekliyorum
Glshhhh94 Ece003 Bazisinda hareket azligi oluyor demekki korkmayin insallah saglikla kucaginiza alirsiniz.Agir mi geciriyorsunuz belki agrilariniz varsa ondan etkileniyordur benim sadece fazla öksürük ve burun tikanikligi var