Merro Merhaba! Kızlar 22. Haftadayım bu zamanakadar dr hangi tajviye ilaçları verdi demir d vitamını vb gibi
Ysgl26 Merro ben 12. Haftaya kadar folik asit kullandım. 12. Hafta itibariyle d vitaminine başladım. 17. Haftadan beri de demir magnezyum ve balık yağına başladık. Doğurana kadar da devam bunlara
EceDrn Merro ilk 3 ay folikasit veriyor zaten içmişsindir canım daha sonra ek olarak magnezyum, dil altı fısfıs şeklinde d vitamini, sidefer demir ilacı, duosvit omega ilacı
Merro Ysgl26 EceDrn Elifelbb sorum şu aslında bi özel hast. Gidiyorum dr la ilgili bi şikayetım yok meseöa dün detaylıya girdim çıktıktan sonra sonuçları kendı dr gösterdim her şey iyi , neyse bende dedim kullanmam gereken ekstra bi ilaç var mı yada bu zaman yaptrımam gereken gibi folikasitten sonra bana demir ilacı verdi onu kullanıyodum bu zamana kadar bana dediki d vitamini kullanıyosun zaten dedim yo dediö aa yazmışısdır dedi bi baktı yok bildigin yazmamış ben bu zamana kadar demir kullandım oladwr moralim bozuldu yani şuan dr değiştimek istiyom geç mi kaldım bilemıyorum hastaneden memnunum sadece başka dr geçsem bu seferde bilgiler gözükcek saçma bi duruma düşmek istemedim bana fikrinizi yazarsanız sevınırım 🌸🌸
Ysgl26 Merro bana d vitaminini doktor yazmadı. Sağlık ocağındaki ebe söyledi 12. Haftadan sonra kullan diye. Benim doktora da ben dedim d vitamini kullanıyorum diye aa olur tamam kullan dedi
EceDrn Merro ben 33. Haftamda değiştirdim canım doktorumu iyi ki değiştirmişim memnun değilsen güvenin birtiyse 2 dk durma değiştir. Ben eğer değiştirmeseydim 2700 ken 2 şubatta alcaktı sezeryanla bebeğimi bugün doktordan geliyorum 2900 oldu bile minnoşum 1 cm açıklığım var 1 hafta daha dursa 3 ü geçicek bir önceki doktorum 2500 olsa yeter sorun yok demişti sen düşün karar ver canım
Merro Ysgl26 hmm anladım bizim gebede dr kontrollü gidiyorum diye sıyleme ihtiyacı duymadı muhtemelen bi tetanoz için cagırdı benımde inanki kafam karıştı daha bugun başkıcam eksik kalanlara 🤷🏼♀️
Merro EceDrn yaa biraz daha durmasına çok sevındım bebişin gerçekten ,çok komikler ya hepsi dr olcak güya bunu nasıl farkedemıyolar hayret bişi içerde ne kadar durursa o kadar yararlı bişi hunu dr olmasına gerek yok bilmek için 🤷🏼♀️ Bende işte sormasam d vitamini gln muhabbetini söylemesdi ki kullanıyom sanıyo çnkü çok basit bişi gibi ama
EceDrn Merro vallahi kızdım ettim ama 3 gün fazla durdu sadece çok şükür kavuştum evladıma harika bir doğum yaşadım kızlar darısı başınıza 🙏🥰