Sehrr-07 20 haftalık gebeyim bugün detaylıya girdim bebeğimde bir sıkıntı yok Herşey yolunda ama rahim ağzı kısalıgı alt sınırda dedi. Kendi doktoruna git dedi ama ilk defa duydum raporda 31 mm yazıyor ? Bilgisi olan var mı bu konuda
elifatncr Sehrr-07 bende aynı şekilde detaylı usg de öğrendim 24 mm idi doktorunuz progestan fitil baslayip istirahat önerir büyük ihtimalle
bbnngg Sehrr-07 merhaba ben de 26+6 haftalık hamileyim. 19. haftada detaylıya girmiştim ama hiç rahim ağzı boyuyla ilgili bişey demedi doktor hatta az önce raporuma baktım orda da bişey yazmıyo. Bugüne kadar gittiğim rutin ultrason muayenelerimde de kendi doktorumla hiç bu konuda bi konu geçmedi. Herhangi bi aksi durum olsa doktorlar görüp söylerdi herhalde değil mi?
Seyturak Sehrr-07 bende bugün 23.15 mm olduğunu öğrendim kendi doktorum Progestan verdi fitil.yatmanında bilimsel bişeyi yok dedi. Allak bullak oldum toparlanamıyorum bi türlü
Elf55 Sehrr-07 merhaba ben de 19. Haftada öğrendim 27 mm idi. Simdi 28. Haftadayım ve 40 seviyelerinde. Progestan kullanıyorum. pruluton kullandım 4 5 hafta. Tabi iş yapmıyorum yavas yavas kahvaltı hazırlıyorum yemek yiyorum duş alıyorum namaza kalkıyorum o kadar. Sizinki korkulacak seviyede değil dikkat edin yeter korkmayın
Sehrr-07 elifatncr anladım peki yapmamız vs yapmamız gereken dikkat etmemiz gereken şeyler hakkında bilgin var mı
Ceyduygu elifatncr Merhabalar benimde sinir da 25mm dedi doktor bugün proluton vuruldum ve vajinal progestan başladık. Haftaya kontrol var sizin progestan bir değişiklik sağladı mı
Sehrr-07 Herhangi bir durum olsa söylerdi sanırım demekki bir problem yoktur raporumda serviks uzunluğu yazıyor
Msl_ege Sehrr-07 ayakta kalmamaya gayret edin her fırsatta yatın . ağır kaldırmayın , hatta mümkünse bişey kaldırmayın . bi yere uzanmayın yukarı yani bişey almak için falan . ilişkiye girmeyin .
elifatncr Ceyduygu benımde daha yeni oldu 10 gün progestan kullandım bu süreçte işe gidip geliyordum 24 ten 26 oldu sonra rapor verdi evde istirahat dedi 1 Ay sonra kontrole gel dedi sadece tuvalete kalkıyorum iş yapmiyorum kahvaltı hazırlıyorum bakalım 23 ünde kontrol insallah gelisme vardır birazda korkuyorum tabi iyi düsünmeye calisiyorum
Ceyduygu elifatncr Bende haftaya kontrole gideceğim ama benim öyle yatma şansım yok evde 3.5 yaşında oğlum var. Benim ikizler birde bende korkuyorum
Ceyduygu sinemkayaaa 25in altı problem oluyor ama sadece uzunluk değil yapısına göre de değişiyormuş. Yapısında bozukluk olunca da sıkıntı oluyor diye biliyorum
Elf55 Seyturak hiç stres yapma ilaçlar zaten çok etkili bir de ayağa kalkmayınca ilaçlar daha çok işe yarıyor benimki 27 mm iken şimdilerde 40 mm yi gösteriyor çok şükür. Yatmaya devam tabi
elifatncr Elf55 ne güzel ilaç işe yaramış inşallah bızımde öyle olur ne kadar zamanda etki etti peki? Bende sadece kahvaltı hazırlıyorum duş alıyorum yatıyorum süreklo daha 15 gün oldu
Elf55 elifatncr 10 gün sonra 3 ’ün üzerine çıkmıştı . Bir sonraki kontrolde yani 20 gün sonra daha da yükseldi 4 seviyelerinde dedi doktor hatta ilacı biraktirdi ama lekelenmem olunca tekrar başladık
Funday35 Sehrr-07 25mm altı riskli oluyor ayakta kalmayın mümkünse yatın eğer daha da düşerse serklaj yapılabilir ben serklajlıyım suan