Kızlar pazar günü hamilelik çekimi yapacağız. Bu ekonomik krizde fotoğrafçılara fazla para ödemek istemediğimiz için kendi çapımızda hazırlanıp telefon ile çekileceğiz.Maksat anımız kalsın. Sizler çekim yaptırdı iseniz bizlerle paylaşır mısınız ? Bizlere pozlarınız fikir olmuş olur .🥰🥰