Tugce-murat2528 canim böyle şeyleri düşünüp kendini istemeden strese sokma Allah korusun bisey olsa kanaman vs herhangi bi belirti olur elbet ama tutup da bebegime bisey oldumu olcakmi diye düşünme karnini sev hep Allah’ım bebeğime sağlık sıhhat ver de bisey olmaz ✨ ilk gebeligi olan kisilerde hissetme haftasi değişir ama az kalmis hissetmene dayan birazcık daha ne güzel problemsiz bir gebelik yasiyormussun tadını cikar 🌼 bebisin seni hep hissediyor unutma