_sfye_ Bursaspor16 eltim yeni doğum yaptı uni baby kullanıyor memnun. Forumda minorisi de çok önermişler içeriği temiz diye. Baby me yi de çok kullanan var. Eğer fiyat kriteriniz varsa en uygununu alabilirsiniz hepsini kullanıp memnun olan biçok kişi var.
Eylull17 Aynur47 deterjan bence de saglikli değil bende dalin yenidoğan granül sabun tercih ettim 1 yaştan sonra unibaby deterjana gecerim
Nazli_123_ Dmteyll Merhaba uni baby yenidoğan deterjan kullanıyormuşsunuz bende onu aldım yıkadım fakat yıkarken hiç köpük yok granür sabunlarda az çok oluyor ama bunda hiç almaması normal mi sizde ki nasıldı