Beni hastaneye yatırdılar sıvı kaybından dolayı bebek tehlikeye girmiş diye Dr a git ve idrar testi yaptır sonra kovid olduğumu öğrendim birde oda cilası oldu durumumun ama iyiki hastaneye yatırdılar on serum sıvı takviyesi yaptılar bulantı ve parol serum verdiler o kadar iyi geldiği anlatamam kusmak durdu birşey yiyorum acile git sabah bulantı ve kusma nedeniyle çok kötüyüm de baş ağrısı tansiyon düşüklüğü nedeniyle dir keşke başta gideydim diyorum inan on serum sıvı verdiler koca torbalarda tuvalete bile çıkmadım o kadar sıvı kaybetmisim