Bbernaa detaylı icin daha zamanım var ama nasil geçecek bilmiyorum :( ikili test sonucum daha çıkmadı ama ultrasonda baska herhangi bi sıkıntı gözükmedi. Biraz arastirdigimda kromozom bozuklugu olan bebeklerde daha fazla görüldüğünü okudum, bi önceki bebeğiminde kalbinde sorun vardı ölmeden once de kan alıp genetiğe yollamışlardı adını hic duymadığım bi rahatsizligi çıkmıştı. 22.kromozom bozukluğu, yine mi aynı şeyleri yasayacagim diye dusunmeden alamiyorum kendimi. Beklemek cok zor gerçekten