Caglatan Yarrentasann 12+3te ikili testte kız oldugunu öğrendik suan 16 olduk cinsiyetimiz kesin kız❤️
bluees1207 Yarrentasann 10. Haftada kız 12. De erkek denildi yarın 16. Hafta kontrolümüz var bakalım ne denilecek 2 doktor farkıydı bu arada 2. Doktor perinotologdu
bluees1207 Yarrentasann ya aslında tahmin etmedi bizde sormadık çok hareketliydi sonra durdu ve direk bacaklarını açıp gösterdi doktorda böylesi çok nadir rastlanır söylemeden edemicem dedi o yüzden doktorcuğumuda suçlamak istemiyorum 😍
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Melekk12 [](https://)https://resimyukle.io/r/DotOMk5LP1 bana bakabilir misin kuzu
Caglatan Melekk12 doktorum ultrasonda bacak arasını cok net gördügünü ve dümdüz oldugunu söyledi hatta ultrason kagıdında bile gördük bacak arasını
bluees1207 Melekk12 eğer kadın doğum yaptıysa ikili testinizi onlar bakmıyorlar sadece ense kalınlıpı burun ve bacak boyuna bakıyorlar perinotologlar ikili taramada detaylı usg yapıyorlar onlar söylüyorlar
Melekk12 Caglatan 2li teste göre söylüyorum kuzum ben yoksa sen 2li test yaptircagin gün ultrasonda mi öğrendin. Ben 2li test sonucu değerine göre kağıt üzeri kız olduğunu anladım ama yanlış mı anladım 😂😂