zeynepdurunun_annesi bebek küçük ama rahmimde amniyon sıvısı, plesenta ve ıvırzıvır şeylerde var🙈 Hep bu şekilde kilo alarak ilerlersen kötü olur tabii, kilo kontrolünü kendin yapabilirsin ben uyandıktan sonra 2günde bir tartılıp not aldım. Şu an 40 haftalık artık doğmasını bekliyorum toplam 15 kilo almışım. Zayıf olduğum için doktor sıkıntı yok demişti. Normalde 12-14 kilo alınması öneriliyormuş.