Kizlar bebeğim 8 günlük ilk günler sütüm gelmedi mama verdik ama doymuyo gibi olduğu için 3 saatte bir 2 ölçek mama veriyoruk .şimdi sütüm var gibi hem emziriyorum hemde yine mama veriyoruz doymuyo bazen .cokmu yediriyorum diye tedirginim ama bebek istiyo vermeyince ağliyo sizce cokmu ne yapmalıyım .bazen 3 saati bekleyemiyoz bile