ozlemmerveeee19 Merhaba kizlar ben 14. Haftadayim dün doktora göründüm yuzde 70 kız dedi ama kesin konuşmadı böyle olanlar var mı aranızda sonradan cinsiyeti değişen oldu mu kendimi cok da kız diye kaptırmak istemiyorum çünkü kesin konuşmadı
nsli1234 ozlemmerveeee19 banada 12. Haftamda kıza benziyor dedi 16. Haftamda kesin kız oldugunu ogrendim
elfimiz-9800 ozlemmerveeee19 daha erken canım hemen umutlanma bana 16.haftada kız gibi dedi 18 de netledi bi iki hafta daha sabret
Suzan955 ozlemmerveeee19 Banada 12+4 te 60% erkek dedi ama yanılma payı var dedi burda post açtım değişen çok var ondan biraz sabretmemiz gerek