Merhabalar 36 haftalık olduk bugün sürekli bir tansiyon düşüklüğü yasiyordum ama bu hafta her sabah kafami kaldıramayacak şekilde bir düşüklük oluyor kahvaltı yaptıktan sonra oluyor biraz iş yapınca bakıyorum gözüm kararıyor sizin bu haftalar oluyormuydu kansızlığımda var demir hapı kullanıyorum haftaya doktorum var eşim şuan türkiyede gidemiyorum kızımı yalnız bırakıp