2 hafta oldu insülin başlayalı bu 3. Hafta başım ağrımaya başladı dün öğlen ünsilin vurdum ıspanak yemeğiyle yoğurt yedim sadece 1 saat sonra ölçtüm 166 cıktı tarçınla yoğurt yedim belki dengeler düşürür diye düşmedi yine akşamda yürüyüşe çıktım geldim saat 10 da insülin vurdum 1 saat sonra ölçtüm 81 çıktı bugünde başım ağrıor yüksek cıkcak gibi hissediyorum. İnsülinden öncede diyet vermişti doktor ozamanda 2 hfta sonrasında baş ağrısı ve şekerm yükselmişti bu durumu yaşayan varmı doktor insülin dozumu yükseltir mi sizce?