Rumeysaasgin benim bugün 8.gün çok iyiyim sadece sırt ağrım var malesef bir de sesim düzelmedi hala çatallı :( ama şükür tabi. Doktorum herhangi bir ilaç vermedi en fazla parol kullanabilirsin dedi. Bazılarına kan sulandırıcı ve vitamin verilmiş size de verildi mi kızlar