Ben de 38+2 oldum karnım sabah uyanınca aşağıda oluyor ama gün içinde çok değişiyor. Zaten bebeğin başı ve kilosu iri olduğu için haftaya sezaryen günü verildi. O zamana kadar normal gelirse doğar belki 🤷🏻♀️ nstde de sancım cikmisti ama açıklık hiç yok kafası da doğum kanalına girmemiş. Normal çok istiyorum ama hayırlısı diyorum şimdi 🤍🤲🏼