39+5 günlükken gece 02.30 gibi ağrılarım başladı ama hafif hafif adet ağrısı gibi yarım saatte bir geliyordu doğum sancıları olduğunu anladık düzenli olunca ertesi gün 11.30 doktor randevum vardı zaten doktorumuzu aramadık gece ertesi gün direkt doktora gittik 4 cm açıklığım vardı gittiğimde ama ağrılarımın şiddeti o kadar da çok canımı yakmıyordu doktor kontrolü sırasında suyum patladı doktor beni direkt hastaneye gönderdi kendisi de geleceğini söyledi. Hastaneye gittiğimde nst ye bağladılar ve serum verdiler suni sancı yavaş yavaş verdiler kendi sancılarım çok kuvvetli değildi. 12.51 de hastaneye giriş yaptım, açıklığım 15.30 gibi 6-7 cm olmuştu. Bu sırada suni de kendini iyiden iyiye hissettiriyordu sancılarımm 3-4 dk da bir gelmeye başladı 7 cm de artık hafif hafif çığlık atıyordum pilates topunu getirdiler sancı gelince hafif hafif zıpla gidince yuvarlak daireler çiz dedi ebe hanım ben de öyle yapıyordum. Saat 17 ye yakın geldiler ve açıklık 9 cm idi doğumhaneye alındım. Ikınıyordum ama yeterli olmuyordu ebe yardımcı oldu üstten ittirdi biraz ben yine tüm gücümle tutunarak ıkınmaya çalıştım böyle böyle sancı geldikçe dediklerini yaptım. Evet zordu ama bebeğim doğdu 17.25 de yani yaklaşık 35-40 dk falan doğumhanedeydim. Plesanta çıktığındaki rahatlık hissimi anlatamam zaten ıkınma derin derin nefes al çıkıyo dediler öyle oldu😂 içim boşaldı gibi oldu güzeldi😅 sonra dikişlerim doktorum ince işçilik mi yaptı ne bilmiyorum 😂😂 uzun sürdü bana o süreç 3 dikişim vardı uyuşturarak yaptı bişey anlamadım genel olarak güzel geçti doğumum diyebilirim💓 Tüm annelere kolay bir doğum dilerim💓biz kızımla 6 günlük olduk sevgili anneler, darısı doğum yapacak tatlış annelerin başına 💓🌸