Hhande01 Kızlar kaçıncı haftanızda vurdurmuştunuz? Haftama girdim ne arayan var ne soran Ondan önceki haftalar aramıştım bilgi almak için 21-22 hafta demişlerdi? Gelir mi yakın zamanda haber dersiniz
papatya981 Hhande01 haber vermezlerse siz gidebilirsiniz banada sağlık ocagindaki hemşire soyledi aramadilar bende şehir dışına falan çıkmıştım o yüzden 5.ayimda ilkini 6.ayimda da 2.sini vuruldum çok önemli değilmiş zaten zamani ben gecmi kaldım falan diyordum ama yani 21 demisse 21 i gectiyseniz gidin asi iicn geldim deyin belki unuttular
ElifPeker06 Hhande01 yani randevu saati ve günü verdiler bana öyle olmuştum mesela 14 Şubat ikinci tetenoz aşısı olacam kendileri randevu kağıdı veriyolar
Halime0638 Hhande01 canim banada su haftanda gel dediler kendim gittim 21 haftasin kendin git söyle aramalarini bekleme benide basta aramiyorlardi 2 tetenoz dan sonra aradilar bi kac kere kendin git ol
Glsh14 Hhande01 20. haftada oldum canim bana 20 de gel dediler.tekrar aramalarini beklemedim gittim vuruldum.digerinide 1 ay sonra olcam