Benim ilk doğumum 40+0 da normal oldu direk sancım geldi o gece sıcak suya oturdum etki etmiş olabilir gece 3 de gittik 11 de yaptım doğum yani 8 saat sürdü son 2 saat kaka epidüral aldım çok halsiz kalmıştım şimdi ikinci normal istiyorum yine 34+5 im doktorum yine aynı bu sefer 4 saatte doğuracaksın diyor güveniyorum bakalım kaçıncı haftada doğurucam bu sefer