Kızlar bugün kontrole gittim doktor bir anda sırt üstü yattığın icin kalp atımı yavaş soluna yat dedi sola yatınca hemen normale döndü günlük hayatında da soluna yat zayıfsın bebeğin kalp atışını yavaşlatma dedi bir tedirgin oldum basına böyle bir şey gelen var mı ya da oldu mu ? 👼🏻