bebekveannesiii Kızlar buradan tavsiyelerle Medipark Tip’ tan randevu aldım haftaya cumartesi gidicemm. Aranız da gidip memnun kalmayan var mı yada memnun kaldınız mı?
minikportakal bebekveannesiii bende burda bekleyeyim 16 sonda gidicegim okuduğum her yorumda herkes çok memnun olduğunu yazıyor 45 dakıka sürüyormuş sekreteri de öyle söyledi baya memnun herkes ama tabi gitmeden bilemeyiz
Kubra-U-K bebekveannesiii bende gitmiştim ve cok memnun kaldım hiç bir soru işareti kalmıyor kafanızda.
Arhbn bebekveannesiii bende gittim çok memnun kaldım canım tek tek her şeyi senin anlayacağın şekilde paylaşıyor seninle. İnşallah sende memnun kalırsın
bebekveannesiii minikportakal ben de öyle yorumlar okudum evet sekreteri de dedi 40-45 dk sürüyor diye
bebekveannesiii Rum-1 ay inşallah gidelim gelelim gene konuşuruz bakalım memnun kalıcazmı bebişler nasıl 🤗 seninki kaç haftalık ?
bebekveannesiii Rum-1 sana fiyat olarak ne kadar söylediler? Acaba oraya gidince ekstra bişey çıkarırlarmı?
Rum-1 bebekveannesiii 600 tl dediler canım da sanmıyorum ya hiç duymadım gidenlerin yorumlarından öyle bir şey