@Sans12 iyi ama ben sevgi yıldırım altya gidiyordum. Kendisi resmen ablalık yaptı bana . Asla unutamam. Yeni doğum yaptım . Doğum yapacağım gün kovid olduğu için başka doktor doğumuma girdi . Hastaneden çıktım bana mesaj attı nasılsın senin için ne yapabilirim diye . Grip oldum aradı tek tek neler yapmam gerektiğini anlattı . Bebeğim de anne karnında kalp sorunu vardı . Benimle beraber çocuk kardiyoloji doktoru aradı . Hem çok iyi bi doktor hem çok iyi bi abla . Hemde numune ve şehir hastanesinin eski doktorlarından.