D-92 çocuğa 10 lu ve 5 li iki adet hastane çıkışı koydum ben bir müslin ve bir battaniye koydum sadece çoraplarını koydum minik biberon emzik bez ıslak mendil koydum , kendime de iki çift iç çamaşırı çorap ve pijama takımı göğüs kremi koydum abartılı liste yapmadım şahsen 2. Çocuğum daha tecrübeliyim herşeyi doldurmaya gerek yok , hasta bezi de aldım ama evde kullanırım hastane de veriyorlar