gmzzmg evet hâlâ kullanıyorum memnunum. Ama doğumdan 2 hafta sonra takmayı öneriyorlar hemen takmayın çünkü organlar özellikle rahim korse kullandığınız müddetçe yerine gelmekte zorlanacaktır ayrıca hemen kullanmak rahim sarkmasına sebep olabiliyormuş ben lohusalığım bitince başladım şuan karnım pek yok yemeği kaçırınca belli oluyo . Birde ben 52 kg ile hamile kaldım 69 ile doğum yaptım s m beden almıştım sünen bi formu var eşim 95 kg o takınca bile olmuştu cırt cırtlı istediğiniz gibi ayarlıyorsunuz