sessizsakinnn ben dün girdim 19+4 te ikiz gebelik yaşıyorum oğlumu çok güzel gördük ama kızım yüz üstü yatmış, ne yaptıysak yüzünü göstermedi ama bebeklerimiz o şekilde görmek bile muhteşem bir duygu elleri,ayaklarını parmaklarına kadar görüyorsunuz inşallah sizinde çok güzel geçer yüzünü görebilirsiniz