Anne88 Kızlar başına gelen varmı ne zaman geçti şuan 6+5 günlüğüm geçen hafta iki gün lekelenme oldu serum ve iğne verdiler çok şükür kanama durdu biraz zaman geçsin öyle gidiyim sürekli ultasona girmek te istemiyorum coraspirin ve progeston kullanıyorum uzun mu sürüyor kanama alanının geçmesi
gamzosgamzos Anne88 benimde 6+4 lekelenmelerim basladı ama kanama alanım yoktu daha sonra 11.haftada kanama alanı gozuktu 16.haftada gecmisti gün-de 3 progestan haftada 1 igne oluyordum gecmis olsun
Serapcemre Anne88 ben de covit oldum kesede kanama alanı başlamış dediler pazartesi özeldeki doktoruma gidcem ınsan korkuyor suyu falan da azalmış dediler bir haftada nasıl oluyor anlamıyorm
gzdeozss Anne88 dikkat edin bol bol yatın dinlenin iş yapmayın ilişkiye girmeyin Bi sıkıntı olmaz inşallah benimde 11.haftamda olmuştu kese etrafında kanama progestan kullandım sonraki kontrole gittiğimde geçmişti
Aslaninannesi01 Anne88 kanama alanı tamamen kaybolana kadar ihmal etmeyin ben haftada bazen 3 günde bir gttigimde oldu çok şükür sağlıklı doğdu bir komşumuzun gelininde de vardı ihmal etti ayda 1.5 ayda bir gidiyordu bir gtmis ki suyu tamamen bitmiş 6 aylık bebeğini doğurmak zorunda kaldı zaten yaşamadı benim 8. Haftada başladı 16. Haftaya kadar sürdü 20. haftaya kadrda iğnelerle ve kontrollere devm etmiştik
Anne88 gamzosgamzos sağol canm sana da çok geçmiş olsun ne sklikla doktora gidiyorsun ben geçen hafta gitmiştim şuan kanama alanı ne durumda bilmiyorum kan gelmiyor ama içi nasıl bilmiyorum merak ta ediyorum
gamzosgamzos Anne88 sağol canım çok şükür simdi 29+2 olduk 😊 o zaman doktorum cok ilgisizdi beni 1 ay sonra çağırmıştı hatta saglik ocagi hemsiresi bu durumlarda 1 ay sonra cagirilmaz demisti bende doktorumu degistirdim 2 haftada bir gittim kanama alanı gecince yine aya döndük
gamzosgamzos Serapcemre yani hep yattım diyemem 25 aylık kızım var anane babane geldi sırayla aksamlarıda esim baktı ama yinede kızıma kimse yemek yediremiyorum mesela onu yemek yedirmek icin kalkıyordum kısa süreli ayakta durmamamak sartı ile oyun oynuyordum onunla ama tabi temizlikti ağır islerdi onları yapmıyordum genel olarak uzanıyordum
nigarius bende de öyle bir durum olmuştu, 10 gün yattım, tuvalet dışında ayağa kalkmadım, doktorumun önerdiği ilaçları, iğneleri uyguladım. Geçti çok şükür. Ne kadar dikkatli olursanız, o kadar çabuk toparlarsınız İnşallah.
Fatma-onal Anne88 7+4 haftalık oldum başından bu yana kese etrafında kanama var ama ben hiç görmedim gelmedi doktor da önemli değil o dedi hatta haftaya seyahat yapıcam gidebilirsin dedi istirahat etmen gerekiyor gibisinden de bir şey demedi
Mouradi Anne88 9 haftada dr gittiğimde kanama alanı olduğunu bildim bende, progestan kullanıyorum ve yatıyorum tüm gün İnşaAllah kısa zamanda geçer canım
Anne88 Mouradi insallah canm ondan sonra ne zaman kontrole gittin gecmismi diye ben ayın 15 i gibi gitmeyi düşünüyorum