Kızlar ilk bebeğime rahim filminden sonra hamile kaldım hemen şuan ikinci bebeğim için tedavi görüyordum ama dört aydır gebelik elde edemedik sizce tekrar rahim filmi çektirmeli miyim? Doktorum çekelim dedi ama emin olamadım sizin de fikirlerinizi almak istedim