Ss1 Bebegin bir yerde toplanıp kasılması, çığlık attıracak kadar kötü bir hale sokması yalanci sanci mi oluyor
Gizemmyigit Ss1 aynı şeyi bende yaşıyorum, günde 2-3 kez olurdu bugün mahvetti beni belki 10-15 kere toplandı bi yere doğru düzgün harekette etmedi, korkuyorum:(
Gizemmyigit Ss1 30 haftalığım, daha erken değil mi yaa?? Ama çok cnm acıyor, nefesimi kesiyor o derece. Şimdiden acılara dayanamazsam nasıl doğum yapıcam ben 😀
sudamlasi Gizemmyigit bebek toplanıyo sertleşiyo birde kısa süreli sancı ağrı olunca yalancı oluyo yalancı sancı 30 sn fln sürüyo
Gizemmyigit sudamlasi teşekkür ederim, çok korkuyorum erken doğum olacak diye, çnkü daha 30 haftalık yalncı da olsa erken diye düşünüyorum