Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim nasipse bebeğimin bazen minik minik hareketlerini hissediyorum ama bazen gün boyu hissetmediğim oluyor haftamızın erken olmasından kaynaklı mı sizce? 2 hafta sonra randevum var randevu tarihimi bekliyorum bebeğimi görmek için sabırsızlıkla