Merhaba canlar uygulamada yeniyim,2 yıldır evliyim 7 Ay önce boş gebelikten kürtaj oldum ve bebek istiyorum hiç korunmadik ilk günden beri ama olmadı da…Bu ay 2 defa yumurtlama yakaladım biri 19 Ocak diğeri 30 Ocak,adet günüm de 2 şubat olması gerekiyor ama günüm geçti, bugün test yaptım ama negatif maalesef sizce 2. Yumurtlamadan hamile kalmış olabilir miyim ve ne zaman test yapsam çıkar.