Silacinar Kızlar ben hafifledim gibi bişey oldu hamile olduğumu hissetmiyorum resmen bebeğimin hareketleri normal 3 gün öncesine kadar çok sert hissediyordum hareketlerini ama şuan çok narin Bi tekme yiyorum neden böyle oluyor bilgisi olan var mı
Tuba2190 Silacinar Ayni şikayetle doktora gittim hareketleri cok guçsüzdü 2 saatte bir olmak üzere cok hafif hareket etse bile normal dedi ama 2 saatte bir mutlaka hareket etmeli dedi hareket var ama güçlü tekmeler yoktu şimdi normalle döndü sanırım öyle 1 hafta geçti simdi tekme seklinde kendinizi strese sokacaksaniz doktora gidin içiniz rahat etsin 🌸
Naber81 Silacinar 33 te bazıları baş aşağı dönüyor hareket çok hissetmiyorsun benim ablamın öyle oldu ama kendim için öyle değil 2 saatte bir hareket falan hesap tutmuyorum günlük 10 hareket hissetmen gerekiyor hissetmezsen git ultrason ve nstye gir dedi bana doktorum hemşirem de aynısını dedi aile hekimim de
Silacinar Tuba2190 arada hareketini hissediyorum ama çok güçlü değil. Normalmiş ama değil mi öyle olması
Tuba2190 Silacinar Evet yeri daralıyo artık eski güclü tekmeleri cok nadir olacak dedi dediği gibide oldu güclu tekmeler oluyo ama cok nadir daha cok pıt pıt hareketleri var sen hareketlerini hissetmek istediginde muz gibi yada herhangi bir meyve yiyip soluna uzan mutlaka hareket ediyo 🤗