Dnzkml Kızlar bebek deterjanı olarak hangi markaları aldınız? Bugün ebebekte kendi babyme markasında indirim var kullanan oldumu ?
aysnrsvs Dnzkml içeriği temiz olanlardan bulsam 4 paket alır kenara atarım valla mağazalarda var mı acaba nerden buldunuz 😁
unemere Dnzkml Duru granül kullanıyorum ben bebek kokuyor 🥰 ama leke falan çıkmıyor 🤷🏼♀️ Üstte kalsın acaba babyme nasıl kokuyordur bir bilen var mı 🤗
Dnzkml Deryaasn bende bugün indirimdeyken alıyım dedim zaten memnun kalmazsanız 14gün içinde açılmışta olsa iade edebilirsiniz yazıyo ama daha doğuma var hemen kullanmayacağım için iade edemem
Dnzkml Aryaece17 kendimize kullandığımız içinde kimyasallar vardır oyuzden bebek için olandan alın 1yaşa kadar bebek için uygun olanı kullanın diyorlar bende bugün indirim varken alıyım dedim ama kararsız kaldım marka konusunda
Dnzkml aysnrsvs uygulama üzerinden baktım ben ama hangi mağazada var diye sorgulayabilirsiniz yakın mağazanızda varsa alın bugün indirim günü
maviananas aysnrsvs içeriği temiz olarak green clean, minoris ve siveno var benim bildiğim ben minoris aldım indirime girdiği zaman uygun fiyatlı arıyorsanız sivenoya bakabilirsiniz. ama 4 paket almayın bence çok az kullanılıyor araya gitmesin🤭
kuzeymomss Ben ablamın tavsiyesi üzerine e bebekten aldım bugün hatta stok bile yaptım diyebilirim ayrıca yine leke çıkarıcı serisi var içeriği temiz
unemere Dnzkml Dalan’ın kokusu çok kötü kızlar söyleyim ben hamileyken bilmeden aldım şuan koyu renklilere atıyorum 😂
aysnrsvs maviananas Granul sabunlarda temiz icerikli 4 tane var Dalan Duru Dalin baby me 😉 ikinci bebeğim araya gitmez
maviananas aysnrsvs Dalan ve dalin de koruyucu Ve parfüm varmış zannettiğiniz kadar da temiz değiller ben asla kullanmam😊
Gzmlerce Dnzkml ayni postu acmistim unibaby almistim ama suan rafa kaldirdim heryerde onerilen minoris aldm zaten cok az koyuyorsun en temizi oymus suan icin granuller icinde makineye zararliymis tikama yapabiliyormus oyuzden minoris aldik
Dnzkml Gzmlerce sizin dediğiniz gibi minorisi tavsiye etmişler bazı sitelerdede ama fiyatı pahalı geldi biraz
Gzmlerce Dnzkml evet pahali ama arkadasim kullaniyor cok az dokuyormus suan bebegi 5 aylik hala var diodu
biruykusuzanne Dnzkml 9 aydır kullanıyorum çok memnunum çevremdeki herkes de çoğunlukla onu kullanıyor için rahat olsun en temiz içerikli ürünelrden biridir