Svdaylmzz içeriğine bakın muhtemelen laktoz içeriyordur ilacınız.Bende de hem karın ağrısı hem ishal yapıyordu ilk gebeliğimde, doktorum normal demişti ama ben sonradan farkettim ki benim vücudum laktoza tepki veriyor. İçeriğinde laktoz bulunmayan ilaçlar kullanıyorum artık, demir ilacı bile ishal yaptı baktım ki laktoz var, drum değiştirdi sorun kalmadı.