Ninatta bende 33. Haftamda aşırı kaşınmayla gittim doktora alt ast ve saframa bakıldı değerlerim çok yüksekti. Hemen gastrontoloji profesörüne gittik eşimle bana Ursactive adında bir hap verdi. 1 hafta günde 3 kez kullanınca enzimlerim yarı yarıya düştü ama kaşıntım hala devam ediyordu. Onun içinde bir toz karışım verdi ama maalesef kaşıntımı kesmiyor sadece az biraz azalttı. Şimdi 35 haftalığım, 37 de alacaklarını söylediler yoksa bebeğe geçebilirmiş