Anne88 Ben de pek belirti yaşamıyorum 6+3 oldum. Pazartesi salı midem bulandı ondan sonra geçti. Onun dışında benim de halsizlik, kusma vs yok. Bir sorun olsa zaten doktor uyarır. Benim görümcem de hiç bulantı, kusma yasamiyordu iştahı hep yerindeydi. Oluyor yani böyle hamilelikler de.