Hamileliğin başlarında hiç olmadı 22.haftadayiz nerdeyse herşeye ağlıyorum.Birde bu hafta rahatsızlandım üstüne geldi buda ben bebeğime bakamıyorum diye ağlıyorum.Ona bişey olacak diye ağlıyorum .Ağlıyorum da ağlıyorum yani.Nasil sakinlesecegimi de bilmiyorum artık rüyalarımda görüyorum.Nasil düzeltilen.bu ruh halini bilmiyorum.Bu haftalarda böyle olanlar varmı? Acaba hormonal bı durum mu?****