Poyrazin_annesi Meraba arkadaslar eşim kovıd oldu ama bende bişey yok. Karantına süresi 7 günmüş ve bugun bıtıyor. Acaba 7 günde vırus bıtmısmıdr yanyana gelsem bısı olurmu
Poyrazin_annesi esn46kyy hastaneden aradılar test vermeye gerek yok dedıler . Sımdı temaslı olsak bıle test yapmıyorlarmıs
poyrazinannesi1 Bence kişiden kişiye değişiyor, bir arkadaşım 3 hafta pozitif çıktı. Ama sanırım kuluçka süresi, bulaştırma süresi ilk beş günmüş. Yine de araştırmak lazım.