_Lavinya bende aynen bu şekildeyim. Ama ben su içince de beni çok rahatsız ediyor garip bir şekilde bir gün kendimi zorladım 1,700 ml su içtim o gün kasıklarım aşırı ağrı yaptı ve tuvaletten çıkamadım hiç içmediğinde problem yok. İçmemiz gerekiyor ama bende yapamıyorum. Gebelikten önce inanmicaksınız belki ama 4-5 gün bir yudum dahi su içmediğimi hatırlıyordum. Susama hissim yok.