Melo_icten Merhaba arkadaşlar, 11 hafta 3gunluk hamileyim şu an. Miğde bulantım geçsede agzımda cok kötu ekşi bır tat var. Ne yapsam geçmiyor. Bunu yaşayanlar varmi?
-aybars-02 Melo_icten Hem de ilk basindan beri off berbat bir şey yaa. Naneli sakizla ve cekirdekle geziyorum sürekli.🌛🌜🌙
Minisannesii Melo_icten benim de öyle hep bir acı tat hep bir boğazda bi şey takılıyor hissi. Listerine ile sürekli gargara yapıyorum biraz fayda ediyor ardından tekrar başlıyor