Fnen Kızlar ben hiç bikini bölgeme ağda yapmadım lazere gidiyordum yoğun bir kılım yok ama yine de hamilelikte çıktı. Lazer epilasyona giden bir insan için ağda çok can yakar mı ☹️ Bir de kaçıncı haftada yaptınız, yani hastaneye kıllı gitmek istemiyorum
ruya92 Fnen lazer geçmişiniz varsa ağda yapmayın benimde lazer durumu yarım kaldı hamilelikte ama jiletle alıyorum çoğalma olmadı ama çok az var tabi tüyler sizinde öyleyse boşuna acı çekmeyin jiletle alın doğum sonrası lazere devam edersiniz ✌️❤️
bebisveannesiiii Fnen canım ben hamilelikten önce sürekli kuaföre gidiyodum hamile kalınca bıraktım 6 aylık olduk önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum bir sorun olmaz bence ilk hamileliğimde gidiyodum başından beri bunda 25. Haftadan sonra gitmeyi düşünüyorum
Fnen ruya92 yok yoğun değiller 32. Haftamdayım hep jiletle aldım ama artık onunla da alamıyorum göremiyorum 😂 bir de doğum başlayacağı zaman hemen jiletle alamam diye daha uzun süren çözümler düşündüm
mlsbtu Ben 38. Hafta yaptırdım yeni daha uzun zamandır yaptiramamistim asla düşündüğüm gibi acımadı korktuğum gibi değildi
Suzanne Bende çok kararsızım ki önceden ağdaya gidiyorumdum lazer seanslarım devam ederken hamime olduğumu öğrendim 30. Haftaya kadar jiletle aldım çoğalma vs olmadı ama hızlı çıkıyor artık göbeğimden göremiyorum yaşadığım yerde hiç doğru düzgün temiz bir kuaför de yok napıcam kararsızım
Fnen Suzanne aynen bende hep jiletle aldım ama onuda yapamıyorum artık, doğumum başlayacağı sırada da kılları düşünmek istemiyorum :( en azından bir kere ağdaya gideyim diyorum. Hem lohusalık döneminde de kıllar olmaz enfeksiyon riskini aza indiririm diye düşündüm 🥲 ama çok korkuyorum
annesi19 mlsbtu türk olmadıgım için bilmiyorum. Bu sıcak yapıştırılıp çekilen şey agda mı? 15 güne çıkıyor yeni tüyler?
Passion_ Bazı doktorlar 4. Aydan sonra 2 defa lazere izin veriyor dedi bizim arkadaş ben lazer yaptıracaktım sorun olur mu acaba ya
Bsr-12 bebisveannesiiii hijyen acidindan mi kuaforu birakiyirsunuz anlayamadim bnde 20 haftalik hamileyim ve hep ağdaya gidiyorum bi sorun da olmadi
Fnen mlsbtu oda doğru kontrollerimde bir sıkıntı çıkarsa erkenden yaptırırm ama her şey normal ilerlerse 38de yaptırırım
bebisveannesiiii Fnen bende ilk gittiğimde korkarak gitmiştim kıl köklerim kalın olmasına rağmen gidiyodum ne kadar acısa bile sonrasında tertemiz oluyor o yüzden gidiyorum şimdi de ara verdiğim için gitmeye korkuyorum 😂ama gidicem mecbur karnım büyüdükçe almakda zorlanıyorum çünkü
Fnen bebisveannesiiii ay ben artık hiç görmüyorum, aslında karnım da çok çıkmadı ama temizleyemiyorum artık 🥲
bebisveannesiiii Bsr-12 hem hijyen açısından hemde ilk gebeliğimde ara vermeden gittim riskli gebelik geçirdim ve sonra bebeğimi kaybettim o yüzden de ara verdim en azından bebeğim biraz büyüsün sonra gideyim dedim