burcuruli 32+0 da almanız gerekiyor , her geç aldığınız gün doğum izninden de o kadar erken geliyorsunuz.yani verdiğiniz tarlhte başlıyor çalışabilir raporunuz.O raporda zaten izne çıkacağı tarih olarak 37. haftanın tarihi de yazıyor.Ben her hafta vermemiştim.37+0 da ise iş göremez raporu ile izne ayrılıyorsunuz.Ben kamuda çalışıyorum.Bu şekilde yaptık canım