[silindi] Arkadaşlar programa 5+5 im yeni öğrendim gebeliğimi henüz doktora gitmedim bu dönemde ağda yapılır mı? Bilginizi var mı?
Gayecik [silindi] hamileler için farklı bir ağda var merve hanım internetten araştın ben öncesinde lazere gitmiştim tek tük çıkıyor bende çıkanı jiletle alıyorum 2 ayda bir çıkıyor bende tavsiyem doğumunuzdan belirli bir ay sonra lazere gidin çok faydası oluyor😊
Ocak2022 [silindi] son aya kadar yaptım, ama siz yine de doktorunuzun fikrini alın bazı durumlarda doktor önermeyebiliyor 🍀
ayseguluyv bende 5 haftalik gebeyim agda esnasinda kebdimi kasıp bebege zararı olur diye korkuyorum gidemedim.
[silindi] ayseguluyv ben kasmıyorum kendimi ve bu konuda herkes gibi bende çok titizim ne yapacağımı şaşırdım
[silindi] ayseguluyv eltim kendi doktoruna sordu, eltimde düşük tehlikesi olduğu için yasaktı doktoru yaptırabilir ama yine doktora görünmeden bir şey yapmasın demişti
Mrskocc Son haftalarda yapılması iyi değil doğumu tetikleyebiliyor acılı bir işlem sonuçta ama ben ilk ayımda hamile oldugumu bilmiyorken lazere gitmiştim bişey olmadı şükür
[silindi] Mrskocc bende henüz doktor bulamadığım için gidemedim iyi bir doktor bulup gitmem lazım kontrole
[silindi] Gayecik bende lazere gittim sonra son 7 aydır ağda yaptırıyorum ama araştırayım çok teşekkür ederim düşünceleriniz için ☺️☺️