1oguzannesi Valla postu görene dek, serklajlı olduğum için bir benim gibiler vajinada baskı ağrı sancı hissediyor sanıyordum. Benim bebiş de serklajdan anlayacağınız üzere zaten aşağıda. Şu an da 30 haftalığız. Bazen idrar kaçırıyorum, vajinada baskı sızlama yapıyor. Acayip bir his, ve beraberinde korku tabi. Serklajlı olmayıp da bebişini aşağıda taşıyanlar da aynı şeyi hissediyor demekki, çok ayakta kalmayın naçizane tavsiyem.