ozgese-s Kızlar burdan sipariş veren oldumu acaba fiyatı uygun geldi taze midir acaba yaptıran var mı ?
Aysun1981 bende onlarla yazışıyordum, tam siparis verecektim ki burda biri sıkıntı yaşadığını yazdı. artu çikolata olarak aratın
Nnurdan Bende burda şikayet duyunca vazgeçtim memnun olanda çok kapıda ödemeside var sanırım bilemedim🤔