Arkadaşlar özellikle son anlara yaklaşmışlara sesleniyorum 6. Haftadayım folik asit agzıma daha alır almaz küçükde olsa istifra ediyorum ilaca karşı piskolojik sıkıntım var onun yutmamla kusmak bir oluyor yinede etkisi olurmu yada byşe yaşayan oldumu